Samsung Bespoke Autodose 5000-serie Ww11bb534aaes2 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Bespoke Autodose 5000-serie Ww11bb534aaes2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Lio reviewer 21-02-2023

Lioreviewer

Product mocht ik 4 weken testen via Review.nl.

De wasmachine heeft een grootcapiciteit. (11kg)
Er past dus in 1 keer veel in, waardoor je hem minder vaak aan hoeft te doen. (Energiezuinig).

Je kan de wasmachine connecten met je telefoon, ook een pluspunt.
De wasmachine wast erg goed. Bij kleding gingen vlekken eruit.

Fijne programma's eenvoudig te gebruiken.

De toerental vindt ik iets minder, de kleding komt er nog vochtig uit. Je moet dan minstends anderhalfdag laten drogen. (Washekje/drooghekje)

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Groot

Minpunten

• Toerental laag

a***********@g******** 20-02-2023

Wasmachine ideaal voor gezinnen met veel was

De Samsung ww11bb534aaes2 heb ik nu een aantal weken in gebruik. De absolute PRO is voor mij de grote vulmogelijkheid van de trommel. Wij zijn een gezin met 4 en eerder moest ik minimaal 2 wasmachines vullen om het beddengoed te wassen, dat past nu 1 in trommel. Ook de automatische dispenser is prettig, 1 voor wasmiddel, 1 voor wasverzachter. Echter had deze dispenser wel groter van mij gemogen, want ik krijg al snel de melding dat de dispensers bijgevuld dienen te worden. De machine is qua gebruiksgemak prettig, als je hem connect met je mobiel, dan krijg je een melding als de wasmachine klaar is. IDEAAL, want de wasmachine-minuten op het display kloppen nooit en je loopt vaak onnodig naar de machine, nu dus niet meer ;-). Het toerental van 1400 rpm vind ik laag en zeker handdoeken etc zijn nog erg vochtig.

Pluspunten

• dispenser
  • groot vulvermogen

Minpunten

• laag toerental
  • dispensers zijn niet erg groot

s*************@g******** 20-02-2023

Super fijne wasmachine

We mochten deze fijne Samsung wasmachine testen. Wat ons direct opviel was de grote wastrommel. Deze machine heeft een vulcapaciteit van 11 kg. Er past dus heel veel was in de wastrommel. Echt een verademing als je een groot gezin hebt. Daarnaast komt de was echt schoon uit de machine, ookal zit er veel was in de trommel. We hadden nog geen ervaring met de auto-dose functie van wasmiddel en wasverzachter. We hadden wat twijfels hierover voor we gingen testen maar onze verwachtingen hierover zijn positief bijgedraaid. Het is gemakkelijk dat je niet bij elke wasbeurt hoeft na te denken over het vullen van het wasmiddel en hij past zichzelf aan naar het aantal kilo’s in de machine ofwel het programma. Daarnaast heeft de wasmachine een eco bubble EcoBubble-technologie. Dit werkt echt goed en de was rook elke keer heerlijk fris. De stoom functie is ook een goede functie van de machine. Deze haalt de vlekken grondig weg met gebruik van stoom. We hebben ook veel gebruik gemaakt van de smart app. De werking hiervan is makkelijk en overzichtelijk. Je kunt bijhouden hoe lang de was nog draait, welk programma je aan hebt staan en welke programma’s er allemaal zijn. Het is mogelijk om de was te pauzeren via de app. Dit werkt helaas niet bij alle programma’s. De wasmachine heeft naast de praktische functies ook een mooi strak en luxe uiterlijk. Het zwart is erg mooi. Enige nadeel is de gevoeligheid voor vingervlekken. Dit haal je met een doekje natuurlijk zo weer weg. Maar je dient er wel rekening mee te houden als je deze machine koopt. Het touch screen werkt prettig en reageert goed op een lichte aanraking. Samsung heeft wel harde geluidjes ingesteld op de machines. Ik vind dit persoonlijk overbodig. Dit kun je gemakkelijk weer uitzetten via de app of op de machine zelf. Al met al zijn we heel tevreden over deze wasmachine en is de prijs - kwaliteit verhouding echt oké!

Pluspunten

• Autodose wasmiddel
  • Smart functie en app
  • Heel veel programma’s in duidelijke taal
  • Centrifugeren is vrij stil

Minpunten

• Harde geluiden ingesteld
  • Gevoelig voor vlekjes op de zwarte

Feenstra 08-02-2023

Zeer tevreden

Wij hebben de Samsung WW11BB534AAES2 nu ongeveer twee weken in bezit. Wij mochten dit product testen en dit hebben we dan ook grondig gedaan. Met twee kleine kinderen van 1 en 4 jaar draaien we wasjes genoeg.
Laat ik beginnen om te zeggen dat de 11kg capaciteit een verademing is! Waar we normaal twee keer moeten wassen om een wasmand leeg te krijgen is dit nu in één keer klaar. Dit scheelt veel tijd en energie wat erg fijn is. Wat ik zelf ook prettig vind is dat ik een melding op mijn mobiel krijg wanneer de wasmachine klaar is met zijn programma, zodat ik het gelijk kan drogen. De opties die je in de app kan kiezen zijn overzichtelijk, maar ik kies liever het programma op de wasmachine zelf. Ook de autodose is erg fijn, niet meer nadenken over hoeveel wasmiddel of wasverzachter erin moet, dit gaat vanzelf.
De wasmachine wast erg goed. Bij oude kleding gingen bepaalde vlekken er uit die mijn oude wasmachine er niet uithaalde. Ik weet niet of dit door de eco-bubble komt, maar het resultaat mag er zijn. Ook het hygiënisch schoon programma is fijn voor de vieze rompertjes van de kleine. Al met al zeer tevreden over deze wasmachine door, zijn frisse design, goede wasresultaten en energiezuinigheid!

Pluspunten

• Grote trommel
  • Via app te besturen

Minpunten

• Deurtje vond ik wat los